Feb 8, 2011

Selamat Pengantin Baru Untuk Diri ini




 SELAMAT PENGANTIN BARU!!!

Itu lah ucapan yang saya selalu dapat sejak beberapa hari ini. Nak tahu kenapa?? semestinya saya baru je melangsungkan perkahwinan iaitu pada 3hb Februari 2011 dengan isteriku yang sah Siti Hasmah Binti Mustapha.
Jadi, dengan lafaz akad nikah nya, secara sah saya sudah menukar status bujang saya kepada suami orang. (bermulalah alam rumahtangga ku..hehe)
Saya akan cuba kongsikan kegembiraan ini bersama anda semua.Anda boleh lah melawat laman facebook saya di SINI untuk mengetahui update terkini tentang saya dan gambar perkahwinan kami nanti.

Untuk orang johor, anda semua dijemput untuk hadir ke Majlis Menyambut Menantu di rumah saya pada 12hb Februari 2011 ini.

Kami berharap hubungan kami akan kekal selamanya hingga ke anak cucu. dan bahagia selalu.amin mudah-mudahan.

Jom layan Kumpulan Spider menyampaikan lagu untuk kami. hehe

 


1 comments:

Aren said...

abg shah . bape kali lafaz uh ?? sekali ??

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Free Samples