Feb 23, 2011

Hack Facebook : Cara dapatkan Nombor Telefon di Facebook




Sedarkan anda maklumat peribadi anda sedang diperhatikan.
Maksud saya,dengan hanya login di facebook je,anda atau kawan anda boleh ketahui nombor telefon masing-masing.
Adakah facebook anda sekarang selamat? Bila-bila masa sahaja orang yang anda kenal,mahupun tak, senang-senang je boleh tahu nombor telefon anda. Jadi hati-hati lah bila ada yang nak Request Friends dengan anda.

Cara Dapatkan Nombor Telefon di Facebook

1- Login ke facebook anda.


3- Senarai nombor telefon anda akan disenaraikan. Lihatlah magik yang dibuat oleh facebook.

Apakah Tindakan anda selepas ini? Tanya saya.. Lu Pikir lah Sendiri ;p

Ni pula cara-cara nak buang nombor telefon anda di facebook :




Lepas tu, tunggu ja mesej dari facebook memberitahu nombor telefon anda telah di buang @ remove


Saya dah cuba,memang berhasil. Mungkin ada cara lain.terpulang lah anda nak guna cara mana.

p.s : Buat masa sekarang, saya tak suka dedahkan nombor telefon saya kepada sebarangan orang. Kalau rasa nak juga nombor telefon saya,bolehlah private message (PM) saya. InsyaAllah saya bagi.






0 comments:

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Free Samples